Regulamin
REGULAMIN DOSTARCZANIA TREŚCI I USŁUG CYFROWYCH
data publikacji: 02.01.2022
ostatnia aktualizacja: 03.06.2023
Na swoim blogu udostępniam Ci wiele treści. Za Twoją zgodą mogę wysłać Ci również Newsletter. Poniżej znajdziesz zasady na jakich dostarczam Ci te treści i usługi cyfrowe.
Podmiot dostarczający treści i usługi cyfrowe
Podmiotem dostarczającym treści i usługi cyfrowe na stronie mpodbielska.pl i za jej pośrednictwem jest Magdalena Podbielska-Janicka(adres zamieszkania: ul. Kłobucka 25a m. 65, 02-699 Warszawa). Możesz się ze mną skontaktować pisząc na adres: kontakt@mpodbielska.pl. lub dzwoniąc pod numer: +48 604 351 629.
Udostępniane treści i usług cyfrowe
Na stronie mpodbielska.pl oraz za jej pośrednictwem dostarczam Ci treści i usługi cyfrowe, które dotyczą prawa własności przemysłowej, jednak nie stanowią porady prawnej czy wykładni przepisów. Treści mają charakter wyłącznie edukacyjny. Są to:
- Treści na blogu mpodbielska.pl
Na blogu mpodbielska.pl bezpłatnie udostępniam Ci przede wszystkim treści tekstowe, ale również treści audio, wizualne czy audiowizualne.
- Newsletter
Za pośrednictwem bloga mpodbielska.pl możesz zapisać się do Newslettera. Za pomocą Newslettera udostępniam Ci również treści tekstowe, audio, wizualne czy audiowizualne. Dotyczą one przede wszystkim informacji o nowych wpisach na blogu czy treści dostępnych wyłącznie dla osób zapisanych na Newsletter, ale też informacji marketingowych i handlowych. Abym mogła świadczyć Ci tę usługę musisz podać przynajmniej imię oraz adres e-mail w formularzu zapisu dostępnym na blogu. Przekazanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do otrzymywania Newslettera. Twoja zgoda może być w każdym czasie cofnięta. W ramach tej usługi przetwarzam Twoje dane osobowe. Zasady ich przetwarzania znajdziesz w Polityce prywatności i przetwarzania plików cookie.
Treści dostępne wyłącznie dla osób zapisanych na Newsletter udostępnię Ci również bezpłatnie po skontaktowaniu się ze mną, bez wymogu zapisu do Newslettera.
Warunki techniczne
Aby mieć dostęp do treści i usług cyfrowych dostarczanych przeze mnie musisz:
- Treści na blogu mpodbielska.pl
Posiadać urządzenie (np. laptop, telefon komórkowy, tablet), które ma dostęp do przeglądarki internetowej i pozwala na swobodne przeglądanie treści w Internecie.
- Newsletter
Posiadać urządzenie (np. laptop, telefon komórkowy, tablet), które ma dostęp do przeglądarki internetowej i pozwala na swobodne przeglądanie treści w Internecie oraz posiadać aktywny adres e-mail i dostęp do niego za pomocą poczty elektronicznej.
Odstąpienie od umowy
W terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej możesz odstąpić od jej zawarcia, bez podania przyczyny, wysyłając mi wiadomość na adres kontakt@mpodbielska.pl lub na adres: ul. Kłobucka 25a m. 65, 02-699 Warszawa.
Pamiętaj, że w przypadku Newslettera Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdym czasie cofnięta, co również zakończy dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Procedura reklamacji
Jako osoba korzystająca z mojego bloga lub zapisana na Newsletter masz prawo złożyć reklamację dot. dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej. Oto zasady i informacje dotyczące reklamacji:
- Złożenie reklamacji
Reklamację możesz złożyć wysyłając mi wiadomość na adres kontakt@mpodbielska.pl lub na adres: ul. Kłobucka 25a m. 65, 02-699 Warszawa.
- Rozpatrzenie reklamacji
Reklamację rozpatrzę w terminie 14 dni od jej otrzymania, odpowiadając na nią w taki sam sposób, w jaki ją otrzymałam.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Możesz również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez:
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy nami;
- skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów;
- skorzystanie z platformy ODR dostępnej tutaj. Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR) służy do pozasądowego rozwiązywania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Zmiany regulaminu
Ten regulamin obowiązuje od jego publikacji na blogu mpodbielska.pl i może być w każdym czasie zmieniony z ważnych powodów takich jak: konieczność dostosowania do zmian prawnych, zmian warunków technicznych czy zmian wynikających z zakresu i rodzaju treści i usług cyfrowych dostarczanych przeze mnie.